Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2010, 13:56   #34
Spunk
Føler sig hjemme på K10
 
Spunks avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: Varde kommune
Alder: 42
Indlæg: 49
Styrke: 15
Spunk er ny på vejen
Så kom posten med en pæn bunke papirer fra jobcenteret. Af en eller anden grund, ligger min sag åbenbart der.

Det er meget forvirrende læsning må jeg indrømme, og jeg ville ønske jeg forstod mere af det, og havde en bedre koncentrationsevne.

Jeg faldt dog over noget, jeg finder lidt interessant.

Der stårbla. på den ene side:

" Det vurderes at XXX får brug for massiv støtte ifht. at gennemføe en arbejdsprøvning, med henblik på afklaring af erhvervsevnen.
Pt. vurderes det ikke sandsynligt, at xxx bliver i stand til at komme i ordinær beskæftigelse".

Vil det sige at jeg skal prøve at tage chancen og søge en pension selv uden arbejdsprøvning? Hvad ville I gøre?

Kan se der ikke er indhentet statusrapport fra lægen ved DT, siden april 2009 :O

Der står stadig flere steder i journalen at jeg er en match 4.

Jeg kan se at noget af det nyeste er omkring min sidste arbejdsprøvning.

Der står bla.
"Modtager ingen ydelse og skal igang med en erhvervsevneafklaring før jobcenteret kan agere i sagen.
Bemærkning: Afbrudt, deltager ikke i afklaringsforløbet, hverken hos KC eller DT.

Afbrudt af jobcenter. Årsag: Manglende medvirken.
LAB §32/INL §23a.

Ingen ydelsesberettigelse gør at hun ikke ønsker kontakt til jobcenteret."

Det forstår jeg som at det er mig der ikke gider have noget med dem at gøre fordi jeg ingen penge får? Altså at jeg skulle have udtrykt at det gider jeg ikke for jeeg får jo ikke noget for at være der??
For det er da rene gisninger fra deres side, det har jeg aldrig nogensinde sagt..

Hvad er en §32 og en §23a?

Der står også :
"D.d aftalt at jobcenteret kke skal foretage sig noget i sagen, før xxx magter at deltage i en afklaring.
Aftalt at kontaktperson fra beskæftigelsescenteret i xxx, oplyse hvornår jobcenteret igen skal indkalde xxx til en supp.samtale

Jeg foretager mig intet herfra.
Underskrevet min sagsbehandler."

Jeg er, rent ud sagt, snotforvirret.. Ville ønske jeg kunne alle de love,regler osv i hovedet, så jeg rent faktisk have en mulighed for at forstå hvad der står :///
__________________
fra Spunk, Førtidspensionist pr. 1/8-11, efter 11 år i systemet.
Spunk er ikke logget ind   Besvar med citat