Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2010, 00:57   #30
Spunk
Føler sig hjemme på K10
 
Spunks avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: Varde kommune
Alder: 42
Indlæg: 49
Styrke: 15
Spunk er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Alle papirer, du fremsender, Spunk, skal stemples og underskrives ved skranken, og du selv skal have en kopi af siden med stemlet og underskriften på, at du har afleveret dem. Så kan de ikke "blive væk".

Hilsen, Mette
Jeg har en kopi af mailen, så jeg har beviser, hvis det er det. Der står dato osv i den, og jeg ved min psykiater bruger mine mails i den klage der er lavet til forbrugerombudsmanden. Så de er gyldige at bruge.

Men jeg har aftalt med min mor, at vi kører på kommunen i denne uge, også vil hun hjælpe mig med at gøre indsigelser,lave klager osv. i min sag og sagsbehandling. Hvis ikke de reagerer med redegørelser indenfor rimelig frist, Så går vi til avisen og så til forbrugerombudsmanden med hele møget. Hun vil hjælpe mig med at få det hele printet ud, alle mine mails, osv jeg har.

Jeg har tidl. haft kontakte borgmesteren omkring hele vores situation, fik bare et brev hvor der stod de havde modtaget mailen, og sendt den videre for at få en redegørelse fra jobcenteret. Har aldrig hørt mere.
Sendte også en kopi til folketinget, fik en mail hvori der stod at den var lagt ind i deres læsesal. Hørte aldrig mere.

Men sådan er det vel med det offentlige.. Ikke styr på en skid, og de interesserer sig ikke for andre end dem selv og deres udgifter..

Det ville jo være forfærdeligt hvis de rent faktisk blev nødt til at lave noget.

Sorry det var lige en afsporing.

Jeg er træt, meget træt, er træt af at kæmpe hele tiden.
Føler ikke jeg kommer nogle vegne
Kan ikke forstå det skal være så hårdt.. Hvis ikke man er syg, så bliver man det sg af systemet
__________________
fra Spunk, Førtidspensionist pr. 1/8-11, efter 11 år i systemet.
Spunk er ikke logget ind   Besvar med citat