Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2010, 12:37   #611
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af kirsten01 Se meddelelser
jeg fik oplyst dengang af min advokat, da jeg fik et aconto beløb, at det skulle sættes ind på en separat konto. Derudover når jeg ville købe noget med pengene så som en bil, så skulle jeg sørge for at der stod i købskontrakten at det beløb jeg nu anvendte var erstatningspenge, samt banken fik at vide hvad de blev brugt til og fik kopi af bilag. Ifølge advokaten så må en evt foged godt sælge bilen, hvis det skulle komme dertil men så skulle han/hun bare levere den sum tilbage inden da, da de erstatningspenge. Det samme hvis jeg f.eks sælger bilen så skal det samme beløb ind på kontoen igen (ellers må de ikke sættes ind igen da det skal kunne bevises) eller skrives i ny kontrakt. På den måde kan man følge pengeflowet på papir og legalt. Oplyst tilbage i 2003, så der kan selvfølgelig godt være ændringer.

jeg tænker hvis nu de vil/kan gøre indtag i huset, så er det for at finde ud af hvor meget de skal levere tilbage... Bare en tanke ud fra det jeg fik at vide dengang...

håber for dig at du får lov at beholde huset
Tak for indlægget kirsten:

Hvis ovennævnte er korrekt, er jeg ud over at blive handicappet, også sat under administration for mine egne penge!

Citat:
Det samme hvis jeg f.eks sælger bilen så skal det samme beløb ind på kontoen igen (ellers må de ikke sættes ind igen da det skal kunne bevises) eller skrives i ny kontrakt.
Man kan ikke sælge en f.eks. 3 år gammel bil, og så sætte samme beløb ind igen!

Citat:
jeg tænker hvis nu de vil/kan gøre indtag i huset, så er det for at finde ud af hvor meget de skal levere tilbage... Bare en tanke ud fra det jeg fik at vide dengang...
At jeg mister mit velindrettede hus, kan ikke erstattes af pengeværdien fra den gang jeg købte huset!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat