Se enkelt indlæg
Gammel 19-02-2010, 19:40   #243
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Du kan jo altid sige til sagsbehandleren, at du tidligt i Januar blev anbefalet at skrive dagbog, og spørge hvorlænge du skal skrive i den, før end de kan bruge den til noget.....du kan også bede om at få den vedlagt sagen.
Men skriv da lige en mail og sig, at du ikke synes ''ressourceprofilen' matcher din dagbog (hvis der er direkte modstridene ting)....
Vil lige tjekke - når jeg kommer ind til den stationære, hvor jeg har alle mine mails, om jeg rent faktisk har skrevet det til min nye socialrådgiver. Vender tilbage med det liiiiige om lidt... hvis jeg får rejst mig fra sofaen

Om det er direkte modstridende er svært at sige, for de ting står slet ikke i RP'en sådan direkte. Men jeg er bange for, at dem der læser min RP og så min dagbog, vil tror at jeg overdriver i min dagbog.... og det gør jeg ikke det mindste.

Jeg synes det jeg selv har bidraget med til under den samtale jeg var til d. 9. september er ufatteligt overfladisk nedskrevet... i det hele taget er der ikke ret meget gods i den RP.


Den status jeg fx. selv har betalt for at få lavet hos min fys, som kommunen afviste at indhente, den er ikke blevet taget med i min RP eller vurdering hos sociallægen (hverken den hvor det bliver vurderet at jeg skal afklares eller den hvor jeg så pludselig ikke skal alligevel) og det til trods for jeg bad om at få den med i min sag da jeg mailede den til min nye socialrådgiver midt i januar.

Min svigerinde havde egentlig tilbudt at hjælpe mig med min sag og med min RP, hun fik alle mine papirer for 5 uger siden, men jeg har intet hørt fra hende siden jeg eftersendte kopien af den seneste status fra min læge for snart 4 uger siden og ja, jeg har ikke lyst til at rykke yderligere.
Havde ellers håbet hun kunne hjælpe mig med RP'en og sige om den er mangelfuld og hvad der kan laves om, hvad jeg skal være opmærksom på osv.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
Jeg tror det er vigtigt at komme med korrektioner løbende, - altså skriv dine kommentarer ud for hvert punkt og returner den (i kopi).

Ellers brygger de videre på noget som ikke er rigtigt

Ja, det er også min følelse. Jeg føler især at de tager stilling til nogle ting uden at høre mig, om der er noget der har ændret sig på min banehalvdel. Der er snart gået 6 måneder siden jeg var til det møde og vi lavede på min RP, jeg har mange gange givet udtryk for, at det ikke går godt, at jeg har det skidt, har problemer osv. Det føler jeg bare bliver totalt ignoreret.

Men nu er jeg også et meget problematisk menneske der helst vil styre hele verden omkring mig hvis jeg kan det og især når jeg ikke føler jeg har kontrol. Men jeg kan jo ikke styre noget som helst,så jeg er også godt klar over, at det nok også bare er mig og mit lille hoved (min angst, mine katastrofetanker, panikhandlinger og tvangstanker) der nok igen løber af med mig. Men jeg føler heller ikke, at det bliver taget alvorligt når jeg får sådan et "flip". Så bliver jeg især - både fra kommunen og fagforeningen - mødt af et "slap nu liiiige af Heidi", og jeg føler virkelig jeg har gjort i nælderne, har overreageret og bare er helt forkert.

Jeg spørger nok også rigtig meget om mange ting, netop fordi jeg gerne vil have styr på tingene, altså både min socialrådgiver og min sagsbehandler på kommunen, så det kan da godt være jeg efterhånden har gjort dem ret trætte af mig.

Puha.. synes godt nok det kokser lidt vel meget i hovedet på mig, men det er der så heller ikke noget nyt i


Tak for input og opbakning begge to
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 19-02-2010 kl. 19:49. Årsag: tilføjelse
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat