Se enkelt indlæg
Gammel 19-02-2010, 15:29   #590
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Tak for hilsenen
Citat:
Hej Benny Gerhard

Du ønskes et rigtig stort tillykke med fødselsdagen.
Alle os på K10 håber at du vil få en rigtig god dag.
I dag fylder jeg 65 år, og bliver dermed voksen.

Mit voksenliv blev forinden nedbrudt, og ødelagt af Gladsaxe Kommune!


I 1983 blev jeg påkørt af en modkørende ikke ædru bilist, hvor jeg efterfølgende var blevet lam i arme ben, og indre organer. Jeg overlevede i en RESPIRATOR, og blev af læger dømt til et liv i kørestol på en institution.

Jeg har været utroligt ”heldig” hvad skaden angik, da jeg ikke fik ødelagt nervebanerne i ryggen. I løbet af de første år aftog lammelserne, jeg fik langsomt førligheden tilbage, og havde pludselig en masse at kæmpe for.

Jeg kunne med heldet på min side, igen begynde at dyrke min sportslidenskab på højeste niveau, dog med begrænsninger der ikke gør glæden mindre.

Jeg har brugt 16 års intensiv træning på at nå topmålet af min handicappede karriere, og det gjorde jeg i 1999 - da jeg i følgeskab af 2 handicaphjælpere - præsterede, at cykle 35 kilometer fra Fredensborg til Hellerup som deltager i motionscykelløbet ”RITTER CLASSIC”. (jeg skal hjælpes på, og af cykel)

Desværre kom denne succesoplevelse til at koste mig førligheden for 2´den gang. Første gang en spritbilist, og nu Gladsaxe Kommune der med påstand om, at – jeg selv ”evnede” at cykle over lange stræk – fratog mig 75% min nødvendige hjælp i 3 år.

Det har kostet mig mange hundreder tusinde kroner af friværdi i mit hus, og altså den friværdi jeg skulle blive gammel for! I dag har jeg således kun min førtidspension at leve af, men altså ikke noget til fremtiden.

Det har bragt mig i stor bankgæld, og tirsdag den 23. februar 2010 skal jeg møde i fogedretten, og det kan således blive enden på – et succesfuldt liv som handicappet!

PAROLEN MÅ VÆRE – er du handicappet – så prøv ikke på noget positivt!

Benny Gerhard http://www.benny-g.dk/index.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat