Se enkelt indlæg
Gammel 12-02-2010, 14:44   #229
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Kan ikke helt gennemskue det

Jeg har i dag - for en halv time siden - fået brev fra neurokirurgisk afdeling, Rygcentret, OUH til undersøgelse. Datoen er d. 10. marts.

Det er så hvad det er, det er en lille måned - 26 dage fra i dag - og det kunne jeg sådan set godt leve med....men....

Der står videre i brevet, at de kan ikke tilbyde mig eventuel behandling inden for 1 måned, så hvis jeg ønsker at blive omvisiteret til andet sygehus, skal jeg kontakte dem.

Mjo... hmm... hvad gør en klog?

Jeg bor virkelig tæt på OUH, så skal jeg opereres ville evt. transport hjem ikke være noget problem. Jeg skal heller ikke bruge tid og penge på det, heller ikke når jeg skal til undersøgelse der d. 10. marts.

Det er jo heller ingen der siger at jeg KAN/SKAL opereres, så ja... håber I forstår mine dilemmaer her.

Jeg må ringe til afdelingen eller visitationskontoret på mandag og høre hvad jeg har af muligheder. Jeg må så bare indrømme, at det er som at vælge mellem pest og kolera pga. smerter, transporttid og penge til transport osv. Jeg har bare svært ved at overskue at skal et andet sted hen langt væk hjemmefra. Har ingen der kan køre mig eller følge mig.
Men det handler også om at tiden bare går og jeg ikke aner hvad kommunen finder på. Et er dog sikkert, jeg når ikke at blive afklaret 1. maj uanset hvor meget jeg prøver på at trylle.

Nåh, må finde ud af det. Nu har jeg i det mindste fået en tid, så må jeg tage det derfra på mandag når jeg ringer til enten afdelingen eller visitationskontoret.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat