Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2010, 13:02   #22
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Hej igen.

Undskyld at jeg ikke har givet en tilbage melding, men der har simpelhen bare været så meget at tænke over.

Men der er sket en del siden, jeg har kontaktet fagforeningen, hvor jeg har fået min personlige sagsbehandler, som skal være med til at køre min sag mod sagsbehandleren, samt at jeg har haft nogle snakke med arbejdsskadestyrelsen, og de er også klar til at hjælpe.

Begge parter og mig selv har bedt om aktindsigtigt.

Min sagsbehandler (der ellers var klar til at raskmelde mig) ringede her forleden dag, hun sagde at hun vil sende mig til en (kan ikke lige huske hvad) men en der hedder noget med nerulog/speciel et eller andet, vedkomne skal undersøge mig og vurder om der virkelig ikke er noget at gøre, her tænker hun på operation eller noget i den stil.

Jeg tror min sagsbehandler er trængt om i en krog, det kunne jeg høre på hendes tone, hun troede nok at, jeg var typen der bare sagde ja og amen.
Men det er jeg så ikke, ellers havde jeg ikke bedt om råd her ;-)

Jeg sagde iøvrigt til sagsbehandleren, om hun overhovedet havde set alle de lægepapir fra nerulog/Special læger osv.
De skriver ALLE sammen at der ikke er mere at gøre,det kan ikke opereres, og jeg skal leve med de smerter resten af livet, og ja de blivere være.
Det tog lige lidt mere luft ud af hende ;-)

Syntes det lyder lidt mere i den posivtive retning.

Men hun skal presses endnu mere ;-)

MVH Hopper
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat