Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2010, 13:00   #24
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Det kan være at det bare er en administrativ standsning af dine sygedagpenge, for det var jeg ude for, da jeg havde været på sygedagpenge præcis et år, og der fik jeg også bare en dagpenge specifikation med den samme ordlyd som du har fået.

Det der har gjort mig usikker er, de tidligere oplysninger, som du er fremkommet med; men hvis jeg var dig, ville jeg gøre det, jeg selv gjorde da det skete for mig, idet jeg mailede til min sagsbehandler og gjorde ham opmærksom på at Udbetalingen havde stoppet mine sygedagpenge, at jeg jo ikke var blevet varslet og ikke havde fået min ret til indsigelse.

Det ville jeg gøre, hvis jeg var dig, for du må og skal have kontakt, så du får ro i sjælen ... Husk at aktivere 'kvitteringsknappen' når du sender din mail, så du kan se om den er blevet læst!

Held og lykke fra en Hyanna, der også har prøvet ar sidde med hjertet oppe i halsen, fordi hun ikke anede om hun kunne betale sine regninger

PS: min sagsbehandler ringe dengang og berigtigede at det var rigtigt og han satte mine sygedagpenge igang igen ... Håber det samme sker for dig!!!
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat