Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2010, 09:24   #186
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af futtefreja Se meddelelser
Hej

Er ikke hel sikker på om sagsbehandler kan forlange du får taget behandlingen et andtet sted pga. ventetid på OUH.
Men da dine sygedagpenge udløber 1 ste maj, vil jeg personligt tage kontakt til et med kortere ventetid, af heensyn til dig selv. Håber du forstår hvad jeg mener
Håber du kan få en til at tage med dig på hospitalet og din angst ikke bliver værre.

Mange
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odense66 Se meddelelser
Jeg var den 30/9 sidste år involveret i et trafikuheld og i den forbindelse skal jeg udredes både på hjertemedicinsk og på neurologisk afd...
jeg fik også tilbudt en tid på OUH der lå 3 måneder fremme i tiden, og valgte derfor at bliver overflyttet til Vejle Sygehus....i det jeg troede at det kun var en enkelt, måske to gange jeg skulle derover...

men det har vist sig at være MANGE flere gange, og al den transport frem og tilbage er altså opslidende...

SÅ hvis du synes du kan vente...så vil mit råd være at holde fast i den tid du har fået på OUH...alene pga logistikken er SÅ meget nemmere
Hej begge to

Har sovet på det i nat og ved stadig ikke hvad jeg skal.

Jeg fik skrevet længere oppe, at mine sygedagpenge udløber 1. maj, det er så den 26 ugers-forlængelse jeg har fået.

Jeg har luret på Vejles hjemmeside og ja, jeg kan godt se, at selv på Neurologisk afdeling skal jeg igennem en ambulant forundersøgelse først før jeg reelt kan komme til den EMG, så kan tiden jo hurtigt blive lige så lang som på OUH... der står nemlig på den liste jeg har fået udleveret, at der er ca. 7 ugers ventetid, men den kan jo selvfølgelig være blevet kortere eller længere.

Jeg må indrømme, at jeg er helt blank...
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat