Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2010, 02:31   #63
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Faktisk tror jeg at Henrik Day brugte ordet skizotypisk, så måske er jeg ikke så meget storebror, som du tror? Det er jo heller ikke en rigti skizo jeg har nok mere en psykotisk tilstand lidt ligesom din?
Desværre er det jo meget sværere at få en fast diagnose når man ikke lider at noget så banalt som et brækket ben. Den psykiatriske sektor er meget mere flydende end den somatiske.

Men irriterende og besværlig kan jeg skrive under på at jeg er, specielt når noget går mig på nerverne eller man begynder at koste rundt med mig. Godt jeg ikke kom i hæren, for så havde jeg måske rettet de skarpladte våben imod de øverstbefalende??

Faktisk var personalet utroligt sure på mig når jeg flere gange om dagen helt umotiveret lavede kolbøtter på den lukkede afdeling. Men det hedder jo en kolbøtte-fabrik ikke sandt, så hvad har de så ondt i røven over? At jeg ikke opfører mig normalt på tosseanstalten?!?

Det samme når jeg gik i slåbrok og hospitals pyjamas og de gerne ville have jeg tog "civilt" tøj på og jeg troede ikke mine egne ører - dresscode på gak-gak-anstalten? Giv mig en butterfly og et jakkesæt med todelt hale - ha ha.

Sidst redigeret af mugge; 19-01-2010 kl. 02:38.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat