Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2010, 09:29   #151
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Et smart lille fif er, at man skriver til sagsbehandleren....
Altså, du er til møde, hun siger du skal i medicinsk behandling, raskmeldes osv som du skriver om...

At man så efterfølgende går hjem og skriver mødet af ....som, feks efter mødet i dag den og den dato, hvor du mente jeg skulle genoptage min medicin, stiller jeg mig uforstående over din holdning bla bla bla...
Sender eller afleverer brevet mod kvittering og beder det lagt ind i sagen.
På den måde kan de IKKE slippe udenom ansvaret, det de har sagt eller lyve.

Det hjælper enormt!!!!

Så hvis (det håber vi ikke) du skulle komme udfra noget tilsvarende du synes lyder muggent, så går du hjem og laver et referat af mødet som du sender tilbage til sagen. Så har du altid dine dokumentationer iorden og kan sætte skovlen under dem der selv tolker loven.

Husk kopi til dig selv!
Det har gudskelov ikke været aktuelt med den socialrådgiver jeg har haft her indtil 1. januar, hun har ikke presset mig til hverken behandling, medicin eller noget.
Jeg har en del mailkorrespondance med hende og jeg benyttede mig faktisk af det du skriver, da hun - efter fagforeningens opfordring - ringede til mig omkring aktivering.

Så jeg har den skrevet bag øret, især efter jeg opdagede herinde, at det må de ikke, altså presse en på medicin, i behandling osv.



Citat:
Oprindeligt indsendt af MorWettendorff Se meddelelser
ang. samstykke til hentning af lægeparpir' jeg har skrevet under, hele 3 gange i min sag, en gang i min første kommune, og 2 gange her i fredericia, og da jeg underskrev nr. 2 her i kommune, skrev de, at de skulle bruge mit samstykke igen, da den første var blevet for gammel, det var 2 år.
Jeg må altså forhøre mig når jeg får kontakt til min nye socialrådgiver, for jeg er altså nødt til at vide nu om der kun foreligger den ene samtykkeerklæring som er helt tilbage fra 2005.

Jeg er overbevist om, at jeg ikke har underskrevet noget under den her sygemelding, men jeg kan jo huske forkert. Jeg har bare intet papir på det og det har jeg jo krav på at få udleveret når jeg sætter min underskrift.

__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat