Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2010, 23:33   #140
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den ér også tricky!

Altså din læge er en brik i et større puslespil - han er en tunge på vægtskålen om man så må sige, man han har ikke nogen egentlig indflydelse på selve afgørelsen.
Men SELVFØLGELIG skal de rette sig efter din læge, dine læger er jo de eneste der kan tale din sag. Uden læger, ville retssikkerheden jo ikke kunne holdes.
Så JO, de skal da bestemt arbejde udfra din læges udtalelser. Men NEJ, din læge har ingen indflydelse på afgørelsen.

Det med de manglende lægepapirer er et meget velkendt problem. I de år jeg har haft løbende aktindsigt, har der ALDRIG været ét eneste lægepapir i mellem. Men da jeg fik ressourceprofilen til partshøring, havde sagsbehandleren vedlagt lægepapir (og hold nu fast!) helt tilbage fra 1992, ialt 52 (læs 52!) A4 sider lægepapirer jeg ALDRIG havde set før, aldrig havde vidst eksisterede, aldrig havde vidst var blevet indhentet!!!!

Jamen jeg var chokeret!!!
Jeg havde kunne fået sagen kørt hjem på §17 på det foreliggende, så let som at klø mig i...ja...røven.

Jeg er SÅ blevet holdt for nar, år efter år pga mine psykiske problemer, og min tyrkertro på at systemet var sundt, retfærdigt og godt.

Jeg hardirrede simpelthen da alle de der 'guldkorn' ankom med posten og jeg kunne læse sort på hvidt hvordan jeg var blevet røvrandt på det groveste, og hvordan de havde kastet mig rundt blot for at trække tiden ud. 21 år på kontanthjælp - og aldrig stået til rådighed for arbejdsmarked!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat