Se enkelt indlæg
Gammel 13-01-2010, 22:40   #6
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg kommer lige med de input jeg kan komme i tanker om, undskylder hvis det bliver lidt rodet.

Jeg forstår ikke mailen sådan at han påstår at du kun har haft migræne i de sidste 6 mdr., han konstaterer bare at migrænen har givet problemer i forhold til de sidste 6 mdr.s møder.

Skriv ham en mail, hvori du bl.a. pointerer, at du i dine spørgsmål skrev "det sidste møde", og at du er ked af hvis det har været til at misforstå, at du med "det sidste møde" mener det "seneste møde", altså mødet d. 9/12-09.

Og så synes jeg at du i samme mail skal skrive, at du stiller dig uforstående overfor at han kan udtale at din(e) lidelse(r) ikke er stationære eftersom de seneste lægepapirer er x år gamle og der er sket en voldsom udvikling med dit helbred, i negativ retning, i de mellemliggende år.
(På denne måde får du også lige noget med om, at du altså ikke kun har haft migræne i de sidste 6 mdr.)

Og så spørg lige om du har forstået det korrekt, at du kommer på kontanthjælp hvis du ikke magter at komme op i timer inden din arbejdsprøvning er slut.

I 2007 var jeg i en afprøvning, som stort set handlede om løgnehistorier (altså kommunens), og her fik jeg også nærmest banket ind i hovedet, at de der 6-9 timer jeg kunne præstere på en uge ikke var nok til flex, og at jeg så ville forblive på kh, og dermed også blive sendt i aktivering.

Jeg lukkede simpelthen ørerne, jeg vidste jo bedre, men orkede ikke at diskutere med den slags mennesker.

Til trods for de 6-9 timer om ugen blev jeg visiteret til flex, med påstand (deres) om at jeg kunne klare 20-25 timer om ugen.

Nu har jeg så været igennem 2 forløb hos en anden aktør, først i et forsøg på at finde et flex-job til mig (lykkedes selvfølgelig ikke), og så i 3 mdr.s praktik, og har nu fået min fp.

Men det lykkedes da kommunen at holde mig på kh i 2 år ekstra.

Når du engang får din ressourceprofil til partshøring, så skriv den for guds skyld ikke under før du kan kende dig selv i den.

Stå fast på din ret, og forlang at den kommer til at indeholde sandheden, hvis de vil have din underskrift på den.

Jeg ved at det er sejt, men han kan jo ikke hive hovedet af dig.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat