Se enkelt indlæg
Gammel 12-01-2010, 11:09   #27
MissMurphey
Førtidspensionist
 
MissMurpheys avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: København
Alder: 52
Indlæg: 160
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
MissMurphey er ny på vejen
opdatering

Ja, der er gået noget tid siden jeg har været herinde sidst.
Jeg slap jo for at komme mere hos contra, og fik bevillget et mentor forløb- på hele 4 uger. waouh, det kan man godtnok nå langt på. og er var lige en juleferie indlagt i disse 4 uger.
Men, nu kæmper vi for at jeg kan komme på et længere mentorforløb el. lign. hos det sted hvor jeg går nu.

Jeg har ikke fået klaget over fejlvurderingen fra reumatologen, men vil se om jeg kan få snakket med min læge om evt. at gå mig vurderet på gråsten gigthospital.
Jeg ved bare ikke lige hvad jeg skal sige til min læge. Dog rystede han fuldstændigt på hovedet, da jeg fortalte og viste ham om min oplevelse hos reumatologen.
Han mente at det var kommunen som skulle rekvirere en ny undersøgelse, men det har min sagsbehandler ikke gjort.
Så jeg vil prøve at følge op på dette, mens jeg har min mentor.

Jeg er udover dette, meget trist og får ikke rigtig lavet nogle ting i hjemmet. Det er egentlig synd for min samlever, ham har jeg ihvertfald dårlig samvittighed overfor.
Men han ved jo godt at jeg ikke er helt rask og støtter mig også så godt han kan.

Ja, så går jeg til psykolog og psykiater, men jeg spekulerer nu meget på fremtiden, om at jeg ikke er klar til et fleksjob, men heller ikke klar til at søge førtidspension endnu.
Det er ret svært at gå med alle disse forvirrende tanker.

Kan man være sygemeldt på ledighedsydelse, eller vil de så sige at man skal på bistand?

Det er bare så svært at være inde i en periode hvor man intet får foretaget sig , på hverken den ene eller den anden måde.

På gensyn og knus

MissMurphey
MissMurphey er ikke logget ind   Besvar med citat