Se enkelt indlæg
Gammel 16-12-2009, 12:18   #12
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Uha. Fascismen sniger sig langsomt ind på os. Jeg selv er match 5 (tror jeg nok) - og har jo kæmpet med systemet i næsten 4 år på kontanthjælp - har ikke arbejdet længe nok til sygedagpenge.
Kan se af modellen at selv psykisk syge kan tvinges i aktivering, men folk der er indlagt eller har været måske ikke? Jeg har både været tvangsindlagt og frivilligt indlagt, så jeg håber da ikke de tvinger mig ud i noget som vil være en tortur, hvor jeg risikerer at flippe ud og blive voldelig af angst. Så ender jeg jo i fængsel? Men det er måske det de vil, at man flipper ud, så politiet kan skyde éen ned som en gal hund????
Denne tortur er helt umenneskelig. Sådan som jeg læser det vil de tvinge selv de aller sygeste ud i deres latterlige aktiverings cirkus. Specielt bed jeg mærke i at arbejdsmarkeds-parathed ikke skal være konjuktur afhængig. meget belejligt nu hvor vi er i en krise. Vil det sige at kommunen tryller flere jobs frem? Jeg kan jo ikke møde til deres "samtaler" p.gr.af min aranoia, så je formoder at jeg snart kommer til at død af sult, når de stopper pengene?


Hvad skal der nu ske? Jeg frygter det værste!

Sidst redigeret af mugge; 16-12-2009 kl. 12:31.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat