Se enkelt indlæg
Gammel 26-11-2009, 12:10   #5
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Annemette Se meddelelser
, hele mit liv det vil sige 18 år har der kun været sygdom sygdom og atter sgdom, det er sku svært at blive ved med at bære.
Ja jeg kan bare slet ikke forstå at det hele skal vælte endnu engang, kan man ikke bare få et enkelt år uden forværring, men hvor det bare er som året før. ihhhh er så frustreret.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Liberg Se meddelelser
Hej Lone T.


.Men egentlig er det vel nu sådan at din kamp for fleks er ved at være tabt !!!!
Når din sagsbehandler nu også mener at pension måske er en mulighed,synes jeg blot du skal bede din sagsbehandler arbejde på det.
KÆMP, KÆMP.

Knus herfra og alle gode tanker.

Liberg
Ja det må jo være kommet dertil, men uha pension hmm, tror jeg vil blive tosset af 'at skulle gå herhjemme dag ud og dag ind. er skisme godt på vej til at blive det efter igår.

kæmpe ja, synes bare at jeg har kæmpet så længe for en nogenlunde tilværelse, så øv øv for endnu en forværring, kan slet ikke få noget til at hænge sammen lige nu.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Længe siden Lone T, jeg har savnet dig herinde

Men jeg er da oprigtigt ked af at høre det hele går dig imod for tiden. Men som man siger, skal det være skidt før end det bliver godt.
Og mon ikke det hele kommer til at falde på plads i side ende.

Men jeg tror, at de fleste af os kender til dét, at hele ****et vælter ned om ørerne på én og må sande, at en ulykke sjældent kommer alene

Håber det med knoglen blot er en lille ufarlig detalje og at du snart vænner dig til de nye briller. Det er da en positiv ting, at sagsbehandleren kan se mulighed i en førtidspension, selvom du som udgangspunkt måske hellere ville have fleks.

Det skal nok gå alt sammen
Hej Helene
Ja det er længe siden, jeg har dog læst med på sidelinjen.
det med knoglerne i tænderne er vidst ikke godt, men gad vi'de om det er alt det medicins skyld, har søgt og søgt på nettet men ikke fundet noget om det.

Ja min sagsbehandler hun ersød nok, og har jo sagt direkte at der nok skal findes andet forsørgelses grundlag, og uha hvad vil det betyde´økonomisk
vi vil da miste noget fordi vi er gift. og så er der jo noget med de trækker i ens pension efter mandens indtægt, kan slet ikke finde rundt i det, synes det er mærkeligt de kan gøre det.

ligenu er jeg jo på ledighedsydelse, men kan jo godt se at der kan jeg ikke gå til jeg er 60. Men ligenu der synes alt bare uoverkommeligt at tænke på.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -

Sidst redigeret af Stezu; 26-11-2009 kl. 18:42. Årsag: 3 indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere brugere i samme indlæg
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat