Se enkelt indlæg
Gammel 24-10-2009, 13:51   #10
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej

Du skriver, at du har fået et brev om sygedagpengestop. Er du blevet partshørt i din sag? Dvs. har de givet dig mulighed for at give nogen kommentarer til din sag, inden de siger "nu stopper vi din sygedagpenge".....
Er der en klagevejledning i brevet? Husk du skal klage over afgørelsen inden 4 uger efter du har fået afgørelsen på sygedagpengestop.

Nu kender jeg ikke din baggrundshistore(jeg orker desværre ikke lede efter din historie i k10) MEN i en klage kan du feks. skrive, at du ikke er blevet partshørt osv. Hvis du mener, du opfylder nogen af punkterne i forlængelse af sygedapenge i § 27, så skriv det. Også at du ellers har fået et brev om, at din sag var gået videre til pensionsnævnet... (giv dem evt. en kopi af dit brev). Skriv dine begrundelser i klagen.
Hvis de får din klage, har jobcentret 4 uger til at genvurdere din sag - om den skal give dig forlængelse af sygedagpenge (opfylder du nogen af kriterierne i § 27???).
Fastholder jobcentret klagen, så sender de den videre til nævnet. Giver de dig medhold, kan det være de giver dig forlængelse af sygedagpenge efter § 27 i nogen af punkterne.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat