Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2009, 09:48   #64
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 16
Julcha er ny på vejen
Tak i to. Det er så dejligt at opleve den opbakning herinde, puha at tænke på de stakkels mennesker, der ikke har nogen som helst. Det gør mig ked af at tænke på.

Jeg var jo til psykologen igår. Ved ikke endnu hvad jeg skal tænke om det, men hun skal have en chance.

Hun var glad for at jeg var kommet og hun kunne godt se at det var ret alvorligt og at jeg virkelig har brug for hjælp. Hun var nu sød at snakke med, og skønt endelig at møde en i det virkelige liv der tror på en, uden forbehold. Det trængte jeg til.

Hun vil, så snart kommunen kontakter hende, lave en erklæring der taler for min situation, for hun var ikke et sekundt i tvivl om at jeg ikke kunne mere. Min fysiske situation kunne hun jo selvfølgelig kun tage mit og lægens ord for, men mht det psykiske så det ikke så godt ud. Men dejligt at hun støtter mig.

Er stadig i tvivl om hvad jeg synes om hele den ide med at gå til psykolog, men jeg giver det en chance og så må vi se.

Det jeg ikke rigtig brød mig om var, at hun var meget ung, hvis ikke lige omkring min alder så yngre. Ydermere allerede igår sagde hun depression og snakkede derudover om noget medicinering. Men jeg troede ikke at en psykog må gå ind og lave sådan en diagnose samt rådgive om medicin. Men hvad ved jeg.

Håber i har det godt derude. Og endnu en gang tusnd tak for jeres støtte, den betyder alverden for mig.

Knus
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat