Se enkelt indlæg
Gammel 09-10-2009, 09:14   #55
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odense66 Se meddelelser
åh... hvor er det frustrerende og trist for dig Heidi
du får også et kram af mig
Tak skal du have ... jeg trænger i den grad også til krammer for øjeblikket

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Hejsa hla 72 .... Det var meget triste nyheder; men jeg vil da liiige gøre dig opmærksom på at kommunen skal skrive om din sociale situation i din ressourceprofil, og hvis det ikke var fordi, du er så presset for nærværende, ville jeg da også have rådet dig til at klage; men det du kan gøre, er at skrive dine tilføjelser omkring din sociale situation og forlange dem indføjet i din ressourceprofil
Hyanna... nu er det jo sådan, at jeg har jo slet ikke set skyggen af min RP endnu. Var til møde om den d. 9. september, men har ikke set noget fra kommunen overhovedet. Så jeg aner jo ikke hvad der står i den... kan ikke huske en dyt af det vi snakkede om til det møde

Jeg er dog så småt begyndt at skrive ned hvad jeg vil have tilføjet til RP'en og det bliver vist ikke så lidt.

Men du skriver, at de skal skrive om min sociale situation... men er det overhovedet noget de tager med i deres samlede betragtninger?


Citat:
Det er også rigtigt hvad din fagforening fortæller omkring psykolog ved joblinien, at det må de ikke ignorere, selvom de da sikkert gerne vil; men igen ... du har store beføjelser, hvad angår hvad der skal stå i din sag, samt hvad der skal stå i din ressourceprofil, og du skal dæleme bruge din ret

Hyanna
Jeg ser frem til, at de ikke kan ignorere noget... og jeg ser faktisk især frem til at vifte dem om snuden med den udtalelse/status fyssen fra Job-linjen kommer med. Også selvom jeg selv kommer til at betale for at få den. Men jeg er virkelig stædig nu og holder på min ret... også selvom det koster mig enorme ressourcer både rent psykisk og økonomisk.

Igen, Hyanna, tak for rigtig godt input og indspark
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat