Se enkelt indlæg
Gammel 07-05-2007, 11:17   #42
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Jeg nægter at give Hjorten håndtryk !

Citat:
randi skrev:
Vedrørende Burkaer.

Kan kun give Heidien helt ret i Hendes seneste indslag. Hele denne debat opstod ud fra, at en forældregruppe i Odense ønskede at ansætte en dagplejer, til at passe deres poder. At Hun bærer burka ser de ikke som en forhindring for, at den pågældende kan passe deres børn. Så lad Hende dog det. Når de børn så skal videre i systemet er det jo ikke sikkert, at andre forældre har lyst til at få deres børn passet af vedkommende og så står Hun jo "bare" uden job igen. Og hvad så? tja set med mine øjne har vedkommende så været selvforsørgende i de år der gik, og får dermed mere lyst til at tilpasse sig de normer det Danske arbejdsmarked efterlyser og hvis ikke er der da sparet noget kontanthjælp så længe. I øvrigt, hvis der kun findes 50 - 100 burkaklædte kvinder i DK hvor stort er problemet så????

Randi.

Spørg Hr. Hjort....og DF...det var dem der blæste stormen op...
Stella er ikke logget ind