Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2009, 11:22   #29
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
Thumbs down afgifter igen igen

ja,jeg er enig med jer,så skal vi igen have afgifter sat op,på de usunde ting,hvad ligner det,vi ved da alle godt hvordan vi skal spise,men mange har ikke penge til ,at få enderne til,at mødes i den sunde ende,så hvad med,at det er alle de sunde madvarer på hylderne som bliver sat ned i pris,samt kød mælk,brød,fisk mm,så vi alle har råd til,at spise fornuftigt og sundt,nej det gider de ikke befatte sig med,på de fine sæder...så der bliver mere grænsel-handel,mhs. til slik,søde drikke,sukker mm.indtil det også bliver stoppet,med mer'afgifter,for i danmark,må vi ikke have noget om er billigt,at nogen art og slags,vi får mere og mere af alle slags afgifter smidts i hovedet,men at regulerer folkepension mm,så folk kan have en sund levevis,med mange ting,de kan de sg ikke finde på,at ændre

men pga. stigene afgifter på sukker ,fede produkter ost,mælk,smør mm.mm.så bliver brød,bager brød kager også sat op i pris,så det os alle uanset hvad vi køber,som bliver ramt hele tiden...så fremover,er det slut med bare en gang i mellem at bage en kage...og jeg have bestemt ikke tænkt mig at købe en pose guf til 30 kr,- eller andet slik,( som jeg ikke må får meget af ) de må sg være syge i roen,med deres afgifter...jeg køber mig selv fattig i frugt og grønt,kylling,da jeg pga. stofskiftesygdom bla.andet skal spise meget sundt,så det river godt i muldvarpen,ville være mere retfærdigt,at sætte de ting ned i pris...

GAD VIDE OM VI SNART FÅR AFGIFTER PÅ " AT MÅ TRÆKKE VEJRET " HER I DANMARK

Sidst redigeret af anetta; 24-08-2009 kl. 11:26.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat