Se enkelt indlæg
Gammel 28-06-2009, 01:04   #32
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Borroe Se meddelelser
- Jeg stemmer måske ikke helt logisk... og dog i min verden gør jeg... Jeg stemmer på DF - de har virkeligt holdt regeringen i snor, havde de ikke siddet der sammen med dem ja så var dagpenge, ledighedydelse blevet skåret, desuden så er de ældre en af deres mærke sager, jeg har en gammel morfar som er dement og jeg ønsker da ar servicen er i top til ham!!!
Som du selv har indset vil jeg gi dig ret, du stemmer ikke helt logisk... faktisk er det helt ulogisk og helt i strid med virkelighedens verden at df har holdt regeringen i snor og med alle de besparelser der har været på hjemmehjælp osv for de ældre er det svært at se at den mærkesag betyder ret meget for dem...

Sandheden er at 100% af de stramninger, nedskæringer og forringelser regeringen har foretaget og som folk kæmper en kamp for at overleve, er sket med støtte fra dansk folkeparti... uden dansk folkepartis mandater som støtte havde der slet ikke været en vk regering med claus hjorts gerninger at holde i ørene...

En stemme på dansk folkeparti er også en stemme på Claus Hjort og Inger Støj... hverken mere eller mindre...


...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat