Se enkelt indlæg
Gammel 25-06-2009, 08:56   #259
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
I indlæg nr 249 skriver ZUZA om artiklen i Information, hvor der stod om læger i forsikringsselskaber, som om folk med sundhedsforsikringer kom i klemme. Det havde journalisten misforstået. Jeg havde haft kontakt med hende om lægekonsulenterne, og da de jo også sidder og danner grundlag for, at man kan snyde folk efter ulykker, så de ikke får så meget i erstatning, eller ingenting, så nævner jeg også deres rolle i forsikringsselskaber. Men jeg tror slet ikke der er lægekonsulenter i forbindelse med de fradragsberettigede sundhedsforsikringer. Det handler jo om folk, som er i arbejde, og som økonomisk ikke er helt i bund, så de får den perfekte behandling.
Journalisten havde så travlt, at hun ikke kunne fordybe sig i det jag fortalte hende. Da jeg så på nettet, at hun havde misforstået hvad jeg havde fortalt, skrev jeg under "kommentarer" efter artiklen, at hun ikke havde forstået dybderne i bedrageriet med lægekonsulenterne.
Det var ærgerligt, at en avis som Information har en så stresset og uengageret medarbejder.
Kh Jytte
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat