Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2009, 23:15   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af pinballs Se meddelelser
Du skriver taxa.
Hmmm Den har du da vel ikke betalt selv som det har været ind til videre har jeg måtte betale al transport selv.
Den nye praktik de har fundet giver mig et par km gåtur pr dag jeg skal møde op det sure er at jeg ikke kan gå så langt så taxa vil løse dette problem jeg nægter bare et betale for taxa også.
Hov havde overset at du har skrevet her , nej jeg betaler ikke taxa selv det gør kommunen de gør det efter § 82 mener jeg det er men skal finde papir frem hvor det står nøjagtig med § og det hele..

Hvis du har læge dokumentation på at du ikke kan klare lange gå ture så skal kommunen hjælpe dig eller de må finde noget andet tættere på

Citat:
Oprindeligt indsendt af pinballs Se meddelelser
Ja så er jeg ude igen denne gang på en skrotplads så må vi se hvor længe jeg skal krype rundt der, kommune har da også ringet til praktikstedet men det ikke for og høre om jeg kunne holde til det men kun for og høre om jeg mødte op og om jeg lavede noget
Husk din jobdagbog og din smertedagbog , jeg er stadig ikke kommet i arbejds prøvning det er ikke lykkedes for dem at finde nogen , det er flot ... så jeg venter stadig sidste udmelding fra kommunen er at det er min arbejdsprøvning der skal vise om jeg fortsat skal være flekser eller om det er førtidspension , alle fysiske skavanker er undersøgt og dokumenteret så nu er det graden af smerte de skal finde ud af og derefter hvad det skal være , jeg er lovet taxa til arbprøvningen .. held og lykke med din husk at det er din krop der bestemmer ...
  Besvar med citat