Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2009, 12:32   #70
Supercarla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2008
Lokation: Hedensted
Indlæg: 172
Styrke: 16
Supercarla er ny på vejen
Hej igen
Dejligt med weekend, men puuu hvor har i været aktive her;-) :P

Kunne ikke lige overskue alle de nye, så har bare skimtet lidt..

Jeg er lidt forundret over drejningen i denne debat... Pludselig snakker vi slilling ???

Er det ikke liiiige nettop hvad det her handler om, at man IKKE skal?! ( Or am I lost again???) Om man har den ene eller anden holdning (om man skal finde en FP, flekser, kontanthjælpsmodtager, maskinarbejder eller direktør- eller for den sags skyld om det er ligemeget) Er det ikke ligemeget?!?! Forstår ikke helt den holdning, at man ser sig nødsaget til og forsvare sin holdning, med at det er ligemeget.... For mig er det logisk... Behøver jeg slet ikke kommentere, jeg tror på at alle fornuftige mennesker har den holdning.... ( Og den anden fatter jeg sletter ikke:P)

Synes det er lidt mærkeligt, at folk siger at man også skal se efter førtidspensionister osv...

Det undrer mig en del at hvis en tænker .o0(jeg
er førtidspensionist. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal takle det med og finde en anden - før har jeg muligvis snakket en del om mit fede job, men hvad skal jeg sige nu? Ser folk generalt ned på os, fordi vi er FP'ere?)

Er der starks nogle der siger
- Husk også og kig efter FP
- Husk erhverv betyder intet

osv osv osv.... Om man siger det ene eller det andet, betyder det jo, at man tænker over hvad ens (kommende?) parter 'laver'....

Det synes jeg er mærkeligt!!!!!!

Hvis i alle sammen ikke havde snakket om det, havde jeg ikke tænkt over det!

Det eneste jeg mener er, at kan folk ikke håndtere vores skavanker, er de alligevel ikke noget for os...

-Præcist som vi skal kunne håndtere deres skavanker ....( De kan måske ikke lide broccoli, kan ikke lide og være på stranden pga sand, de vil i træningscenter hver mandag osv...)

_______________________________________________

Stones, hvorfor skulle vi ikke være kræsne? Har vi ikke ret til og finde en der passer præcist til os? Hvorfor skulle vi 'nøjes'?

Jeg tror desværre selv vi er med til og skabe den dårlige stemning for os selv.... Det er jo noget vi tænker på i forhold til en partner desværre (lyder det til i hvert fald)

Jeg ser det bare som en del af pakke 'MIG':-)

Jeg kan ikke løbe en marton, jeg kan ikke 'være på' i lang tid af gangen osv, men jeg er helvedes go' til og skabe en stemning, jeg er god til og være kreativ, jeg er god til børn osv.....

Præcist som pakken du møder.... Der er ting h*n ikke kan, og der er ting h*n er god til...
__________________________________

Stones, jeg tror nok du skal møde en! Du er frisk, har en masse gå på mod, Er intilligent, positiv osv:-)

At Du så har nogle skavanker, er jo bare en del af pakken....

Vi kommer alle med rygsæk på, om du er FP eller diaktør, 20 eller 100, mand eller kvinde osv....

___________________________________

Ja der er nogle bøvehoveder ind i mellem, men der var der nok uanset;-) Hvis det ikke var pga FP de gik, havde det måske været noget andet....

Se det fra den lyse side!- Nu ved du da de er der, også selvom økonomien går ned (Modsat din eks) også selvom helbredet måske svigter osv:-)

-Det kan jo snart ikke blive værre :-P (Undskyld kunne ikke lade være... Håber du ved det er for sjovt!- Men du virker som en der kan ta' det;-))

MVH Supercarla

PS Stones- det er bare lige frem, du;-)
Supercarla er ikke logget ind   Besvar med citat