Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2009, 21:27   #471
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
MAIL sendt til samtlige folketingspolitikere.

dato15. jun. 2009 16.46
emneFwd: Socialt svindel imod en HANDICAPPET borger i GLADSAXE KOMMUNE
sendt afgmail.com


Til alle folketingets POLITIKERE og lovgivere.

Der bliver fred på Borgen når jeg inden kommunevalget giver op, og slukker for evigt.

Borgerne bestemmer om der skal være fred!


_______________________________________________


Jeg havde lært at leve med mit handicap. Jeg havde på tværs af lægernes spådomme om et liv på institution opnået at sætte GUINNESS REKORD i "HANDICAPCYKLING", på cykelbane.

Handicappede med min diagnose - inkomplet tetraplegi - cykler NORMALT ikke! (Jeg jeg skal "hjælpes" op på cyklen).

Det skulle jeg ikke have gjort. Gladsaxe Kommune fjernede 75% af min hjælp. Lægekonsulent Claus Bjerregaard skrev,
- citat: Sagsbehandleren i specialgruppen for handicappede har i journalføringen beskrevet at klienten har stor interesse for cykling på normal cykel, "som han mestrer" at køre på over lange stræk. citat slut:

DATATILSYNET og OMBUDSMANDEN vil ikke iværksætte, at Gladsaxe Kommune "blokerer" de urigtige oplysninger om mig, om noget jeg ikke "selv" kan udføre.

Dette kan jeg ikke leve med, og kan jeg ikke det, må jeg dø.

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat