Se enkelt indlæg
Gammel 13-06-2009, 21:20   #18
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
Først vil jeg lige sige jeg ikke selv har set de pågældende programmer.

Dernæst er clairvoyante ikke spåkoner. Og vi har vores egen frie vilje.
Gadefejer nævner at lege ånden i glasset, og det kan ikke SIGES HØJT NOK SPRÆNGFARLIGT AT BESKÆFTIGE SIG MED OG UANSET OM MAN ER PSYKISK SYG ELLER IKKE; SÅ ER DET HELT SIKKERT EN BILLET TIL DEN LUKKEDE AFDELING! Hvis de energier der aktiveres ikke kan fjernes igen.

Det har intet med teater at gøre eller anden morskab. UHA!

Det er naturligt for mennesker at søge svar og årsager når man pludseligt bliver sat ud af spillet i forbindelse med sygdom, stress, smerter m.m.

Jeg ser det som et redskab til selvforståelse og personlig udvikling hvilket er meget frugtbart. Har selv oplevet hvordan fjernhealing og bøn virker på dødsyge i respirator. Særligt i forbindelse med kriser kan man søge svar og jeg har kun haft gode oplevelser med dette. Min mands forhøje blodtryk blev nævnt af en clairvoyant - og jeg reagerede ved at bestille en tid hos lægen der var ved at falde ned af stolen, da jeg fortalte hvorfor han skulle tjekkes. Vi vidste ingenting. Men det måtte prøves og rigtigt nok - han blev straks sat i behandling med 4-5 piller dagligt. Det har ikke kostet mig en krone og kan ikke bruge andres skepsis til nogetsomhelst.

AMETYST.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat