Se enkelt indlæg
Gammel 24-05-2009, 23:00   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tja onboard så skulle du måske lige tage og kigge igen

Jeg ved at der mere end en gang er mange der siger tillykke men at det er sørgeligt at man skal sige tillykke med at man nu er dømt helt ude, du får lige en her http://www.k10.dk/showpost.php?p=395&postcount=3 det er så godt nok fleks men det var fordi jeg ikke gad at lede længere...

Du har lov til dine meninger om både os her på siden og om siden men vi har ret til at mene om dine meninger hvad vi vil ....

Jeg har siddet her siden dag et den her side åbnede og for største delen er det altså indlæg om hjælp i systemet mange skriver end ikke hvad de fejler så hvis du læser noget andet så er det fordi vi ikke læser ens ...

Jeg syntes ikke at nogen skal retfærdiggøre sig for at sige tillykke med en pension for os der er her ved sq da godt at vi ikke siger tillykke med det ødelagte helbred eller den evige forsørgelse men tillykke med at man nu kan få fred til at få bygget sit liv op igen og forhåbentligt finde et andet formål med livet (mange efterlyser frivilligt arbejde eller andet der kan give deres liv indhold )

Så nej jeg giver dig ikke ret og jeg har ikke noget problem med at være på en side der kan give folk mod og hjælp til at kæmpe deres sag og jeg under hver eneste en her på siden der har fået deres pension den, og det samme går for dem der fik fleks og for dem som har fået revalidering eller dem som det er lykkedes at få lov til at beholde deres sygedagpenge , ville ønske at hver og en af dem var raske og kunne klare sig selv og være helt fri for fordømmelse mistænkeliggørelse og løftede øjenbryn ...

Men da det ikke kan være os alle forundt at rende rundt med det perfekte helbred ja så er jeg sq glad for at K10 findes ....

Og jeg er sikker på at råber du på hjælp i din sag så er der også nogen herinde der hjælper dig (mener faktisk at nogen har gjort det )

Men vi to bliver vist aldrig enige ....