Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2009, 00:47   #24
Gerbilwoman
Elsker at være her på K10
 
Gerbilwomans avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Vestsjælland
Alder: 43
Indlæg: 94
Styrke: 16
Gerbilwoman er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
hej du

Hm, har intet personligt kendskab til denne aktør men har dog fundet et link:
http://www.hcpartners.dk/169-forside.htm

-hvor du kan læse lidt om dem. Måske har du allerede selv fundet denne.

Generelt vil jeg sige at det er DIN krop og dig der kan mærke hvor meget du kan klare.
Det er muligt der er nogle "kloge hoveder" som mener at have mere forstand på dit liv men det vil til hver en tid kun være dig som ved bedst ikk´?

Dermed ikke være sagt at denne aktør måske netop kan være god for dig og kan noget rigtig godt(der findes vist nok sådanne) men set udfra kommunens synspunkt så handler det der m timeantal udelukkende om refusion, intet andet!

Husk, at sig fra når du ikke mener at kunne klare det men selvfølgelig mener jeg også at du skal give dem en chance. Hvem véd måske bliver det dit livs chance

Tak - jo den side har jeg skam selv googlet men synes ikke den er særligt oplysende

Jeg er selvfølgelig åben for projektet, som du siger så kan det jo vise sig at være godt Men jeg må jo nok også se i øjnene at når jeg ikke kan sove om natten og derfor heller ikke kan klare mig igennem en hel dag uden at skulle hvile og er ultradistræt og forvirret + adhd så magter jeg ikke at være hjemmefra og blandt mange andre ret længe af gangen. Jeg er udmattet flere dage efter ture med familien og sammenkomster mv.

Men jeg vil helt sikkert møde og samarbejde i det omfang jeg magter pt. Måske kan jeg ikke så meget i starten men hvis jeg får ro og fred til at bygge langsomt op, kan jeg måske godt ende på de 20-25 timer
__________________
Most people would succeed in small things if they were not troubled with great ambitions.
Gerbilwoman er ikke logget ind   Besvar med citat