Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2009, 19:01   #16
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Question

Hej
Jeg har modtaget en mail fra en sagsbehandler på jobcenter for sygedagpenge, som svar på en mail jeg har sendt.

Hej Hanne.

Jeg har bestilt et kort forløb til dig hos en af kommunens samarbejdspartnere der hedder AOF-Job, det er sammen med dem du skal udarbejde ressourceprofilen. Jeg har bestilt forløbet i uge 22, altså næste uge, så du burde jo i hvert fald få indkaldelsen i denne uge. Jeg skal nok lige kontakte AOF-Job og høre hvor indkaldelsen bliver af.

Med hensyn til din bisidder er du selvfølgelig velkommen til at tage hende med. Hvis tidspunktet ikke passer med hende, må I tage kontakt til AOF-Job og få flyttet aftalen. Jeg videregiver hendes kontaktoplysninger til AOF-Job.

Med hensyn til det lægelige så indhenter vi det som er relevant for din sag. Jeg skriver det ind i din sag at du har astma, så kan vi indhente noget omkring dette, såfremt det skulle blive nødvendigt.

Ved ressourceprofil-samtalen kan du blot fortælle om dit helbred, lægernes udtalelser, journaloplysninger m.v. skriver vi ind.

Til sidst skal jeg lige fortælle dig, at din sag fremover vil blive varetaget i Team 2 der tager sig af de sygemeldinger der har varet mere end 26 uger. Jeg ved ikke hvem din nye sagsbehandler er, men du kan kontakte xxxxxxxxxxx, telefon: xxxx xxxx, email: [email protected] der sidder i Team 2.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte mig, hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med.

Med venlig hilsen

xxxxxxx xxxx


Men så er det lige at jeg tænker, hvordan POKKER skal jeg kunne møde til det i næste uge, synes godt nok det er med kort valse, min uge i næste uge ser sådan ud
Mandag= fys kl. 10.30 til kl. 11. Tandlægen kl. 12.30 til?
Tirsdag= kontrol af astma på Hvidovre kl. 10.15 til?
Onsdag= undervisning hørerpædagog kl. 9 til 11
Torsdag= psykolog kl. 11 til 11.50
Fredag= Gentofte hospital justering kl. 8 til?

Synes jo ligesom at alle de ting jeg går til i løbet at en uge er vigtige, for at jeg kan komme oven på igen, det eneste jeg kan se at jeg kan aflyse er tandlægen

Tænker også hvad er et kort forløb på AOF-JOB

Lige et hjertesuk fra en forvirrede en
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat