Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2009, 11:16   #15
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vim Se meddelelser
Hej Smidt,

Nej, vi må desværre ikke holde ferie, når vi er sygemeldte. MEN, du må gerne "tage ophold" et andet sted, hvis din sagsbehandler godkender det . Så hvis du evt kan få din læge til at skrive, at dit helbred vil have gavn af "at tage ophold" 14 dage ved Vesterhavet, og du beder din sagsbehandler "pænt om lov" (og husker endelig IKKE at bruge ordet "ferie", men "tage ophold", så kan der være en chance.

HUSK ENDELIG at få tilladelsen fra sagsbehandleren på skrift, så de ikke kan komme efter dig bagefter og trække dig for noget eller smide dig af sygedagpengene.

Det er også altid en god ide at checke med sin fagforening.

Du har så evigt ret i at man som sygemeldt i den grad trænger til at komme væk.

Håber, det lykkes for dig - fortæl os hvordan det går.
Hej

Jeg vil både tale med min egen læge, min kontaktperson på Gentofte, og min psykolog endelig har min psykolog flere gange sagt Hanne du og din mand skal tage væk et lille stk tid, kan i ikke låne et sommerhus bare jer to, for ellers rygger du helt ned.
Nu skal jeg til min psykolog i dag så hende vil jeg også lige tale med om det.

Jeg skal nok vende tilbage om hvordan det kommer til at gå, også med det møde i min fagforening jeg skal til i morgen.

Jeg er også lidt spændt på hvornår min sagsbehandler melder tilbage omkring min ressourceprofil jeg skulle jo have hørt fra hende i sidste uge, men jeg har skrevet en mail, og hvis hun ikke lader hører fra sig inde for et par dage skriver jeg igen.

Hun skal bare holdes til ilden
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat