Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2009, 14:47   #454
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
SÅ SKAL JEG TIL MØDE I FOGEDERETTEN

Retten i Glostrup

Benny Gerhard

Indkaldelse til møde i fogedretten

Fogedretten har modtaget en anmodning fra Danske Bank A/S om at behandle en sag mod Dem om udlæg for 352.040,00 kr. inklusive retsafgift. Anmodningen er indgivet of advokat Michael Harms. Hovedvejen 150, 2600 Glostrup, tlf. xxxxxxxx, j.nr. xxxxxx.

Retten indkalder Dem til at møde i

Retten i Glostrup, mødelokale 13, Stationsparken 27, 2600 Glostrup onsdag den 23. September 2009 kl. 09:00.

Beløbet udgør en del af et samlet gæld på 488.815,38

De har pligt til at møde, hvis indkaldelsen er forkyndt serest 7 dage for retsmødet. De kan væIge at sende en anden person over 18 år, som har kendskab til sagen og Deres økonomiske forhold.

Er De forhindret i at møde, for eksempel på grund af sygdom, skal De hurtigst muligt give fogedretten besked. Fogedretten kan kræve lægeerklæring som dokumentation for, at De er forhindret i at møde.

Se i øvrigt den vedlagte vejledning bl.a. om hvilke oplysninger De skal medbringe.

Hvis De udebliver fra retsmødet, uden at give fogedretten besked om gyldig grund, kan De - uden yderligere varsel - blive hentet og tilbageholdt af politiet, indtil sagen kan behandles pa et nyt møde. Fogedretten kan også gennemføre fogedsagen på Deres bopæl samme dag eller senere.

Elvis De har spørgsmål, er De velkommen til at kontakte fogedretten.

Med venlig hilsen

Hanne Grewe
Kontorfuldmægtig
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat