Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2009, 10:38   #64
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Hej Jeg har siddet og kigget på nogle af dine indlæg for at følge lidt med...
Jeg tænker lidt på de målgrupper som er nævnt i den her link (10 målgrupper i §2): https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=31354

Ud fra de målgrupper og når man læser din historie har du jo haft begrænsninger i arbejdsevnen som følge af en ulykke. De bør på grund af som følge af en ulykke hjælpe dig ud fra kapitel 6 i Bekendtgørelse af lov om aktiv socialpolitik:
https://www.retsinformation.dk/Forms...id=113596#Kap6
Det vil sige de burde have afklaret dig, om du skal på revalidering eller feks. fleksjob.... simpelthen pga. din begrænsninger efter ulykke.

Hvis du har nogle lægelige oplysninger, som du mener kommunen ikke har fået, så kan jeg anbefale dig at få dem med i dine kommentarer. Det kunne måske også være en eller anden form for udtalelse fra din læge om, hvordan din arbejdsevne er i forhold til dit helbred.

Det var lige mine tanker, ved ikk om du kan bruge det til noget...

Ang. lægekonsulent, nej de må ikke vurdere... Det er sagsbehandleren der afgør en sag... Det er din egen læge, der skal være med til at støtte dig og give lægelige oplysninger, som kan være med til at afgøre en sag.

Men forresten hvilken ydelse er du på nu så? Ikke sygedagpenge eller??

Starter med det sidste. Jeg er i arbejde,deltid. Har aldrig modtaget nogle sociale ydelser.

Kommunnen har fået alle oplysninger. Sidder netop nu og arbejder på skrivelse til ankestyrrelsen da fleksjob er blevet afvist.

Det er ikke muligt at revalidere mig med ny uddannelse. Kan fysisk ikke holde til det.

Jeg undskylder på forhånd hvis jeg har misforstået noget, men jeg er lidt i tvivl om dit indlæg og formålet med de links du har lagt ind. Måske er det bare mig om ikke helt er med
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat