Se enkelt indlæg
Gammel 28-03-2009, 16:50   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Prøv lige at se her...

Jeg sad lige og scrollede ned i bunden af forsiden her på K10(det tror jeg at mange glemmer engang imellem )

Men her faldt jeg altså over noget interessant , der er lavet en side der hedder http://forbrugermening.dk hvor der er et forum og man kan fortælle om alt her.

Ikke kun mht kommuner men også det kan man skrive om (fortæl om din kommune og sag og advar andre ) men man kan fortælle om alt muligt og alle mulige kategorier , det er ikke et debat forum men et sted hvor man kan fortælle om oplevelser og advare mod div og det sig være hospitaler
eller for mit vedkommen jaaaaa Cyber City hader Cyber City ...

De første jeg kom til at tænke på var Eva Blach gruppen her er alle tiders mulighed for at få fortalt om Eva Blach`s virke ...

Man skal registre sig med telefonnummer og rigtig navn ,men det må være som en sikkerhed så der ikke bare kommer en masse løgne på siden .. jeg har lige tilmeldt mig, kig derover hvis du er sur på seas , kommunen, brugsen eller hvem det er ...

den ser rimlig ny ud, men kan være alle tiders info side hvis der kommer nok mennesker på den og nok tør at skrive om deres erfaringer med div...

Jeg for min del syntes at der længe har manglet en sådan side .....

Sidst redigeret af Hejdien; 28-03-2009 kl. 17:37. Årsag: Nogen sidder og påpeger en lille stavefejl :( som om jeg ikke kan stave ha ha
  Besvar med citat