Se enkelt indlæg
Gammel 24-03-2009, 00:54   #23
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen
Har lige hørt udsendelsen for første gang og føj en gang klamphuggeri der er lavet fra chfs ministeri.

Troede faktisk ikke det stod så slemt til som det fremgår af udsendelsen må dog indrømme at jeg er røstet dybt i min grundvold, disse mafia metoder bør blive hvor de hører til og ikke i et af de rigeste lande i verden.

Vi lever i 2009 i et land der praler med sin vældfærd overfor andre lande, i et land vis vældfærds system andre lande ser op til, i et land som burde have penge nok til at tage sig af de svageste i samfundet, men som alligevel lader mennesker, der af den ene eller anden grund ikke har mulighed for at følge med i samme tempo som resten af flokken, falde fuldstændigt til jorden med alt hvad der dertil måtte følge af psykiske, fysiske og økonomiske konsekvenser.

Så er det jeg spørger hvorfor ser vi aldrig en politiker træde frem på Engelsk eller Tysk eller hvilket som helst andet lands tv og prale med netop denne del af vore fremragende velfærds system, hvor vi virkelig gør noget for dem der har brug for det, og hvor vi virkeligt kan være foregangsland for alle dem der ser op til os.

Er det ikke muligt at politianmelde beskæftigelsesministeriet på baggrund af den udsendelse???? man hører da så tit om andre ting og sager der bliver politianmeld af helt trejdepart

Forsyg
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat