Se enkelt indlæg
Gammel 22-03-2009, 12:37   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg hørte om det for første gang for en uge siden og det var min veninde der sagde at hendes ressourceprofil havde været ved lægekonsunlent, hun er bare så forvirret så jeg tænkte ikke over det men tænkte at hun nok mente lægepapir ...

Helenekr jeg må indrømme at jeg også er lost på den her for jeg har heller ikke hørt om det før og kan heller ikke se noget formål med det, men for at være på den sikkere side så ville jeg da hvis jeg var dig skrive til sagsbehandler sådan at det fremgår tydeligt af din sag at din ressorurceprofil er over en lægekonsulent og blive vuderet ...

du kunne skrive noget i stil med

Citat:
Til (sagsbehandlers navn )

Du oplyste mig (skriv dato) om at når min ressourceprofil var godkendt så skulle den lige ned forbi lægekonsulenten.

Det har jeg efterfølgende tænkt meget over da jeg mener at det klart fremgår af div love og bekendtgørelser at lægekonsulents arbejde er at oversætte div lægepapir sådan at de er til at forstå ...

Derfor har jeg svært ved at se hvad pågældene skal med min ressourceprofil og har undret mig en del over det.

Derfor er mit spørgsmål til dig.

Hvad er meningen med at min ressourceprofil skal til lægekonsulenten ?

Hvor fremgår det at en lægekonsulent skal vurdere på en ressourceprofil ?

Jeg vil meget gerne have svar på disse to ting da jeg undre mig og det jeg er oplyst er noget helt andet end det der står i loven ...

jeg gør tillige opmærksom på at jeg ønsker denne skrivelse lagt ind i min sags mappe.


Med venlig hilsen
Mon ikke noget i den stil kunne komme dig til gavn på den ene eller den anden måde , enten ved at de bliver klar over at du er klar over at de er igang med at begå ulovligheder, eller i form af et forståeligt svar, eller til senere brug ved en anke

Jeg er i hvert fald helt sikker på at var det mig der fik den besked så ville jeg handle på den , lægekonsulenter skal vurdere lægepapir og ikke alle de andre delelementer der er i profilen ....

og så må jeg da vist lige snakke med min veninde om hvad det var der røg af sted
  Besvar med citat