Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2009, 23:02   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Først et godt råd.

Fortsæt helst i din gamle tråd, for så skal man ikke søge tilbage og se, hvad du allerede har gjort, og hvilken baggrund der er i sagen.

Det har jeg netop gjort, og der kan jeg se, at I har kæmpet i mange, mange år.

Jeg bemærkede, at der stod, at din kæreste "... angiveligt... fleksjob".

Vil det sige, at din kæreste har været visiteret til fleksordningen på et tidspunkt?

Jeg bemærkede også, at der stod, at din kærestes arbejdsevne har været meget nedsat... allerede for mange år siden.

Det er simpelthen SMØL fra kommunens side, at man ikke har afklaret din kærestes arbejdsevne, når den har haft så mange år til det.

Jeg synes, I skal få klagen sendt videre til Ankestyrelsen.

I skal klage over, at din kæreste har været i systemet i så mange år, og at der allerede har været forsøgt med fleksjob, og at der længe har været angivet manglende arbejdsevne.

Klagen skal indeholde det faktum, at I ønsker sagen afgjort på de papirer, som kommunen OG Statsforvaltningen har ignoreret.

Altså en principiel afgørelse af, om en kommune og statsforvaltning kan træffe afgørelse og lade borgeren fortsætte i det kommunale system, når de væsentligste papirer udelades.

Husk at bede om aktindsigt i Ankestyrelsen også, så I sikrer jer, at ALLE papirer er med. (Vi har en anden sag her på siden, hvor vigtige papirer var "glemt" i sagen i Ankestyrelsen.)

Det er jo et retssikkerhedsspørgsmål, hvis de vigtige dokumenter mangler.

Denne klage sender du samtidig til jeres borgmester til orientering.

Så sker der måske "noget".

Der ÈR jo "arbejdsprøvet" i 16 år.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat