Emner: spg vedr anke
Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2009, 13:02   #23
mor4
Føler sig hjemme på K10
 
mor4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2008
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 35
Styrke: 16
mor4 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mor4 Se meddelelser
Endnu engang mange tak for jeres brugbare svar og råd

Blev i eftermiddags kontaktet på mail af fagforeningen som i samråd med en socialrådgiver i LO (som de betaler for at hjælpe med den slags "tunge"sager)anbefaler mig at søge §17 (selvom det ikke er det vi skal gå efter) for at jeg i perioden hvor der ankes over nej til fleksjob og ankes over dagpengestop og men der søges §17 kan fortsætte på sygedagpenge.
Er det et godt råd???

Jeg spurgte om det ikke havde betydning for de 2 andre ankesager men det siger de det ikke har (når de siger nej til §17 (hvad de jo sikkert gør) anker vi den ikke, men de 2 andre anker behandles imens )

Jeg vil så lige høre om man SKAL have søgt om §17 inden jeg oplyses om dagpengestop eller kan man også nå det efter - altså i partshøringsperioden??
Ved jo ikke hvor hurtig jobcenteret er med at sende dagpengestoppet til mig - og hvor hurtigt jeg kan få fat i min socialrådgiver på jobcenter.
har mailet spøgsmålet til hende om det kunne ladet sig gøre at søge §17 på foreliggende grundlag efter råd fra fagforening

Tak igen og god aften
hej igen
Nå men jeg vil lige følge op på det her. Vi har droppet at søge §17 da de sikkert vil have behandlet min sag inden jeg får den sidste løn den 31/3 (havde en længere opsigelsesperiode fra mit job)
Så så er det jo en (forhåbentlig kort) periode hvor der ingen penge er til mig.
Ufatteligt at det kan være sådan i dagens Danmark
mor4 er ikke logget ind   Besvar med citat