Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2009, 17:23   #37
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Er det mig der helt misforstår dig eller hvad
Det er snarer mig der ikke helt formår at forklare mig.

Jeg gør et nyt forsøg. Hele denne tråds underforståede tema er vel at mængden af førtidspensionister vokser katastrofalt og nok skyldes, at folk der ikke er berettiget, herunder flygtninge bare får en pension smidt i nakken i flæng når de forlader socialkontoret. - Det skaber sådan en "holdning i befolkningen" førtidspensionister de burde have et arbejde, for det kan de sagtens. (Det er der helt sikkert kræfter der arbejder på udbrede den opfattelse i befolkningen). - Det er sådan lidt opfattelses psykologi at lave en opdeling. For hvis flygtninge fik deres egen ordning/dvs. benævnse (tal i statstikken) ville mængden af det nuværende ftp begreb - dvs. posten i statistikKen - ikke virke så eksplosivt iøjnefaldende. Det vil samtidig også give en klarhed. Det vil måske være nemmere at forstå og svære at angribe, hvis man kan gå ind og se at væksten i varig forsørgelse, måske hidrører fra flygtninge. Man kan jo ikke komme udenom at havde der ikke været et flygtninge problem i verden, så havde mængden af tildelte førtidspensioner været det mindre, som flygtninge tegner sig for.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat