Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2009, 17:20   #3
Klund
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2008
Indlæg: 63
Styrke: 17
Klund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Klund jamen så velkommen til den skrivende del af brugerne

Det er ikke til at sige hvad der vil ske, nogen vil sige pension og andre fleksjob med netop fravær som skånehensyn (men realistisk ved de godt at de job ikke er til at finde ) så jeg vil tro at det har meget at gøre med hvor længe du kan arbejde og hvor mange dage der er gode kontra dårlige...

Samtidig er der også timeantallet på de gode dage og hvilke hjælpemidler der er påkrævet ...

Men du har ret i at det kan være svært at afprøve en med meget fravær og da man kommunalt ikke tænker så logisk (meget fravær er lig med dårligt helbred ) ja så kan du risikere at de vil forlænge din arbprøvning for at finde ud af hvad du kan og ikke kan ...

men har du snakket med din sagsbehandler om hvad de mener og om de lytter til dine ønsker og har du overhovedet sagt pension til dem ....
Hver gang jeg har ringet og meldt mig syg, har de spurgt hvorfor, og hver gang har de fået ad vide, at det har at gøre med min "sygdom" (hypofyseinsufficiens).

Min arbejdsprøvning er også blevet forlænget med 3 uger, grundet mine mange sygedage. Næste uge er min sidste uge, endelig

Min sagsbehandler bruger hele tiden ordet "hvis" når vi taler om pension eller flex. "HVIS nu du skal have pension, HVIS nu du skal have flexjob."
Jeg synes ikke rigtigt vi styrer hen imod noget bestemt.
Det føles også lidt som om alle prøver at presse mig ud i noget jeg slet ikke kan klare, fordi jeg er så ung.
Klund er ikke logget ind   Besvar med citat