Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2009, 13:53   #16
Kohai
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 132
Styrke: 16
Kohai er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frida Se meddelelser
Det der er sket er at sagsbehandler sagde §18, så kom sagen videre til pensionsmedarbejder som indstillede til pension, sådan tolker jeg det i hvert fald når der i indstilling til vis.team er sat kryds i "kan ikke gøres selvforsørgende, end ikke i fleksjob" Efter en uoverensstemmelse ændrer sagsbehandler så mening og indstiller til afslag. Det kan jeg bevise sort på hvidt via aktindsigt. Det er så blevet fastholdt, uanset hvad jeg siger og hvor mange beviser jeg har. Socialforvaltning har også givet afslag på påbegyndelse, men deres afgørelse er direkte skrevet af fra vis.teams afgørelse, så den klager jeg selvfølgelig over.
Men det er jo lidt svært at komme igennem med noget som helst, når alle teams osv. bare bygger en tyk mur og ikke gør nogle indrømmelser.
Hvad siger loven, hvad er mine rettigheder?
Jeg er helt lost pt.
mvh Frida
Min hustru har været samme mølle i gennem, ligeledes i København. Sagsbehandleren indstiller - visitationsteamet/pensionteamet underkender. Jeg tror det er en ganske normal arbejdsgang for dem, desværre.

Der ligger desværre en principafgørelse fra Ankestyrelsen om at det er lovligt at sagsbehandleren underkendes af pensionsteamet/den myndighed kommunaldirektionen har sammensat til at træffe afgørelser om påbegyndelse.

Men du kan jo tage fat i afslaget's begrundelse - når de ikke vil rejse sig må de jo mene der mangler noget information eller lign.?
Kohai er ikke logget ind   Besvar med citat