Se enkelt indlæg
Gammel 23-02-2009, 14:34   #7
N.N
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2008
Lokation: Roskilde
Indlæg: 27
Styrke: 16
N.N er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
nicole en ressourceprofil er den som der henvises til i §28 (i den anden af dine tråde her på siden ) uden den er der fejl i din sag og dermed kan de ikke lukke for dine sygedagpenge og som Zuza skriver så er det dem der skal tage initativ til at få den lavet det er ikke noget borgeren kan vide skal laves , men hvis du sender et brev til din sagsbehandler hvor du påtaler nogen af fejlenen (også foreslået i anden tråd ) så kan jeg ikke forestille mig andet end at de kommer i gang med den i en fart men du skal huske at du skal have alt med ....

profilen bruges jo netop til at finde sammenhæng i din sag , da der jo kan være andre barriere i forhold til arbejdsmarkedet end kun dit helbred det hele skal hænge sammen i en større sammenhæng og det er en løbende procces , jeg har haft min profil siden 03 men nu er der kommet nyt til og min profil er ved at blive opdateret for at finde ud af om jeg nu skal have pension eller om der er andre skånehensyn og nye tider på ....

Uden min opdatering ville de ikke kunne se det , så har du ikke sådan en så er det en kæmpe brist og husk du skal også selv have mulighed for at skrive i den og her skal du have alt det med som sagsbehandler har glemt...
Ja, jeg har gemt det link du sendte mig. Skal have læst det, men der er bare meget. Så det tager lige et par dage

Det er godt man kan få hjælp herinde
N.N er ikke logget ind   Besvar med citat