Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2009, 17:06   #246
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
Konference om lægekonsulenternes rolle den 18. marts

Lægekonsulenterne rolle skal debatteres. Der er et punkt, som hedder "Det retslige grundlag for lægekonsulenterne". Dette punkt står Jannie Dyring, Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet for.
Jeg har tidligere været til møde hos Socialpolitisk forening, og de har ikke ønsket min deltagelse i denne konference. Enten fordi de ikke synes ulovlighederne skal tages op, eller fordi de ikke brød sig om mig.
Jeg har i dag, den 17. februar kontaktet Jannie Dyring pr telefon, for at sikre mig, at hun var opmærksom på, at der ikke er noget retsligt grundlag for, at lægekonsulenterne arbejder udenom Lægeløfte og Lægelov. Grundlaget er en omgåelse af lægeloven, og det er altså ulovligt.
Desværre talte vi kun sammen ganske få minutter, fordi hun var på vej ud af døren, da jeg ringede, hun skulle til et møde. Men hun viste ingen interesse for, at vi kunne tale sammen på et senere tidspunkt, så jeg er noget foruroliget.
Håber, at nogle af Jer vil være til stede ved konferencen og stille spørgsmål, så det kommer til at tydeliggøres, om hun kender Lægeloven, eller om hun bare siger en hel masse, som ikke generer nogen myndigheder.
Af hensyn til mit helbred er jeg i Spanien hele marts, så jeg har ikke mulighed for at være til stede ved konferencen. Men håber at få referat derfra.
Mvh Jytte Hestbech
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat