Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2009, 15:32   #414
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
benny, i forbindelse med en anden tråd herinde om retslægerådet så tænkte jeg om der var en mulighed for at bruge dem?

Er der nogen der har et forslag?

lægger lige et link ind fra advokaterne om hvordan sagsbehandlingen foregår når det er civil søgsmål:
https://www.advokatsamfundet.dk/Defa...=0&NewsID=5266
Det har jeg forsøgt da jeg "ankede" sagen mod Gladsaxe Kommune til Højesteret. Højesteret ville ikke forelægge det lægelige i sagen, for Retslægerådet. Højesteret valgte at sige, at jeg ikke kunne vinde sagen, og det er jo korrekt når et "Retslægeråd" ikke får mulighed for at udtale sig?

Det kan jo også være for at undgå, at Retslægerådets lægekonsulenter skal udtale sig.

Det ville være en katastrofe for "SYSTEMET", hvis rådets egne lægekonsulenter var uenige i Østre Landsrets håndtering af sagen?

Jeg kan som civilperson ikke forelægge en sag for Retslægerådet.

Citat:
Myndighedens godkendelse af de stillede spørgsmål
Forelæggelse af sager for Retslægerådet kan ifølge lov om Retslægerådet, § 1, alene ske ved ”en offentlig myndighed”. Dette betyder, at der med den forelagte sag skal følge dokumentation for den offentlige myndigheds – i de her omtalte sager rettens – godkendelse af sagens forelæggelse.
Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 15-02-2009 kl. 15:38.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat