Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2009, 00:35   #46
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
inden min første arbejdsprøvning blev jeg tilrådet til at huske at gå hjem så snart jeg fik det mindste smerter og ubehag. men jeg tænkte, nej det må da kunne lade sig gøre at forsøge at vise at jeg gerne ville arbejde men ikke kunne, jeg skrev udførligt dagbog næsten hver dag. jeg havde i gennemsnit en ugetid på 20½ time incl pauser. og det var med forværring af mine smerter, som jeg stadig lider under over ½ år efter. jeg blev nogen gange lige en time ekstra, fordi så passede det bedre med at jeg kunne tage mine 2 mindste børn med hjem, fordi jeg vidste at jeg ikke orkede at køre hjem først for derefter at skulle køre tilbage og hente børn 1½ time efter. men jeg forventede at de=mine sagsbehandlere nøje ville gennemse min dagbog. som de ikke har gidet læse.. og at de ville gøre sig umage med at beskrive min sag.. desværre har jeg en fornemmelse af at jeg bare blev puttet ind i et skema, hvor de ændrede navn og lidt arbejdsopgaver. og de kom frem til at jeg har været i arbejdsprøving i op til 30 timer pr uge. og jeg har papir på at de direkte beskylder mig for at lyve om mine tider.. en mail som jeg fik fra en aktindsigt i beskæftigelsesnævnet... jeg overvejer stadig at klage over den mail... men kan ikke lige finde bunken jeg har lagt den i...
så hvis det nu er, at jeg kommer i en ny arbejsprøvning, så går jeg hjem nærmest inden jeg får for meget ondt.. vil det mon også være at lyve?
Samtidig er min sygemelding og min arbejdsevne kun fokuseret på min arbejdsskade.
jeg har ikke nævnt noget om mit dårlige knæ, mine psykiske ressourcer. eller mine barriere, som jeg har læst andre har nævnt kan være mange ting.
jeg tør ikke fortælle om dem alle til sagsbehandlerene, da jeg frygter mest af alt at de vil komme og sige, at så er vi for syge og svage til at passe vores børn.
jeg vil fortsætte min beretning på min blog, så ikke jeg stjæler hele tråden her.
så jeg har lært at ærlighed åbenbart ikke vægtes særligt højt.. men faktisk er jeg en af dem som ikke engang plejer at benytte mig af små hvide løgne. jeg hader løgn og uretfærdighed..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat