Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2009, 15:34   #42
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Fascinerende debat det her (tak lakridsen og nej du har ikke foraget mig eller trådt mig over tæerne )

Jeg syntes at det er godt at have den her diskussion også selv om andre der læser med kan få en forkert opfattelse og jeg ved at det kan skade vores sag at nogen står frem og fortæller at de pynter lidt, men i min verden kan det skade vores sag lige så meget at nogen står frem her og siger at det ikke skal skrives på et åbent forum fordi det kan skade vores sag..

For vender man den om kan man jo som udefra kommende sige aha de snyder med de snakker ikke højt om det....

Som jeg læser fjolserne på bt debatten så er det ikke mennesker som lakridsen de snakker om .. der er nogen der har den mening at man helt og aldeles kan snyde sig til en pension og os der er i systemet ved at det kan man ikke ...

det er ikke en der måske har pyntet lidt på en psykologtest som der er tale om næææ de et sådanne bemærkninger som folk der bare vil drikke og som ikke passer ungerne og ikke gider at arbejde ...

som jeg læser lakridsens indlæg er der ingen tvivl om at der er sygdom og at lakridsen alligevel kan kunne have fået pension før eller siden . men som ren overlevelse valgte at spille lidt og fortæller os det....

og nej jeg mener bestemt heller ikke at k10 skal være et sted hvor vi rådgiver i hvordan man kan snyde systemet for bare det at vi kan rådgive i hvordan systemet SKAL fungere gør jo at mange kan få en nemmere sag for ingen tvivl om at system gør hvad de kan for at snyde (og de vejleder om det i det skjulte )...

Så nej jeg er ikke modstander af det at lakridsen skrev det, jeg er modstander af det lakridsen gjorde ,men jeg er faktisk en af dem der får en nogenlunde behandling af min kommune og min kommune holder sig i det store og hele inden for lovens grænser , når de ikke gør så har jeg et stort netværk (også jer herinde ) til at vejlede mig i hvordan jeg kan guide kommunen på rette spor igen ...

derfor er det ikke min opgave at dømme hverken lakridsen eller nogen andre jeg tror at de gør som de gør for at overleve og det er systemet der gør at det er nødvendigt ... jeg ville bare ikke selv gøre det ,men ved da også godt at jeg ikke kan være helt sikker på det da jeg endnu ikke har været derude hvor det er min overlevelse det drejer sig om ...
  Besvar med citat