Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2009, 00:18   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
frhansen

Hmm det lyder meget som det min veninde lige har stået i og som hun har oplevet over et år .. også hun fik at vide at det var revalidering og hun skulle arbejdes op i timer, de ville også stoppe hendes revaliderings ydelse hvis ikke hun kom op i tid og nu kan jeg ved gud ikke lige huske hvilke lov det var vi fik stoppet det efter sådan at truslerne stoppede og de fortsatte med revalideringensydelse og se om de kunne få hende op i tid, da de havde tvunget hende op på 20 timer knækkede filmen og hun fik et sammenbrud på arbejdet og nu er de ved at prøve fleksjob til hende...

Jeg skal lige have tjekket hendes papir og mail så jeg kan genopfriske det er lige lidt blank lige nu, men det kan være at der er noget i det du kan bruge , indtil da så skal du møde frem og du skal klare det du kan og gå hjem når du ikke kan mere, du skal ikke lade dem tvinge dig op i timer , skriv jobdagbog hver dag og samarbejd med din læge ....

Min veninde som havde som du også sine lægepapir i orden og troede også det skulle være fleks men det skulle det så bare ikke alligevel ...

Men de kan ikke stoppe din revaliderings ydelse uden at de har fundet ud af noget nyt ... er du i fagforening (vi snakkede om at hun ville have en ny sygemelding hvis det var at de ville stoppe hendes revalidering for der var kommet nyt til , er der det i din sag ? )

Jeg håber at der er andre der lige sidder med parat viden ellers vender jeg tilbage når jeg har fundet de papir af min venindes som jeg har liggende og har fået hende over med de andre , vi fandt i hvert fald en paragraf som gjorde det umuligt for dem at standse revaliderings ydelsen ...

Under alle omstændigheder kan du starte med at skrive til din sagsbehandler at du stiller dig uforstående over for dette tiltag , at du i børnehave klarede 20 timer men kun med hiv og sving og at du nu ikke engang magter 12 timer , så derfor vil du gerne have helt klart fra hende hvad formålet er med arbejdsprøvningen og hvordan det menes at kunne bringe dig til arbejdsmarkedet , citer også hvad læger udtaler og bed om hendes menig omkring det at hun åbenbart mener noget andet og hvordan hun mener at det kan ignoreres...

Jeg kommer igen med et mere udførligt svar, men skal lige have tjekket op om nogle ting .. hvad får du nu revalideringydelse eller sygedagpenge ...?
  Besvar med citat