Se enkelt indlæg
Gammel 12-01-2009, 20:05   #392
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Dette er medsendt til Borgmesteren, og til Folketingets Ombudsmand.

Personalestyrelsen - 5. Habilitet

Citat:
Reglerne om habilitet er vigtige både for at beskytte den ansatte selv og for at sikre befolkningens tillid til den offentlige forvaltning.

En ansat må ikke deltage i behandlingen af en sag, hvis den ansatte selv – ellers dennes familie – for eksempel er part i sagen eller i øvrigt har særlige personlige eller økonomiske interesser i sagens udfald.

Den ansatte skal underrette ledelsen, hvis der kan rejses tvivl om habiliteten i forhold til en konkret sag. Citat slut:


Gladsaxe Kommune har som argument for, at opnå en besparelse på 2.141.000 kroner over en 3-årig periode, ulovligt påført min personsag ”usandfærdige” oplysninger ved at skrive, at jeg er ”selvhjulpen”, da det ifølge sagsbehandlerens oplysninger til lægekonsulenten fremgår, at ”jeg selv” cykler og går.

Det Sociale Nævn har omgjort Gladsaxe Kommunes beslutning, og har pålagt kommunen at yde endnu flere hjælpertimer, end der var inddraget.


Gladsaxe Kommune - INHABIL

Gladsaxe Kommune ved Borgmester Karin Søjberg Holst, Socialdirektør Jane Torpegaard, Socialudvalgsformand Erling Schrøder og Afdelingschef Elinor Kyhnauv for sagsbehandleren ikke har ønsket, at rette de begåede ”skadesforværrende” beslutninger om min person.

Når Gladsaxe Kommune ikke har ønsket, at rette de begåede fejl imod mig som 100% invalid mand, så må kommunens ledelse være ”INHABIL”!


Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat