Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2007, 14:38   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hvad skal man vælge....

Det er ganske simpelt forfærdeligt at din gamle special læge ikke har set så stor en polyp..........Jeg mener hvad er det lige vi har dem tilsmiley
Hvor er jeg glad på dine og andres vegne at, han er gået på pensionsmiley

Jeg har selv en mave tarmsydom og har været operet mange gange. Det er for mit vedkommende bare et spørgsmål om hvornår jeg skal det igensmiley Alle gange har jeg været i fuld narkose og har været glad for det. Jeg har også i flere tilfælde være i narkose i undersøgelser op til en operation. Så ja jeg kan også godt nikke genkendende til dine bekymringer. Mit råd til dig er, få en rigtig god snak med narkoselæge, der kommer og tilser dig inden operationen.......fortæl om dine bekymringer. Dernæst få en snak med lægen der skal udføre oprationen.........fortæl ham det samme. Skriv evt. dine spørgsmål ned inden du bliver indlagt, når man først er på hospitalet kan man nemt midt i forvirringen glemme noget.
Ang. om du evt. skal fortælle din søn om din situation, her vil jeg sige at du kommer længst ved at være åben. Din søn kan jo godt se på dig at du ikke har det godt. Jeg ved godt at man ikke vil have ens børne bekymre sig, man vil gerne beskytte dem for alt det grimme og onde her i verden. Det er selvfølgeligt forskelligt fra person til person, hvad man ønsker børnene skal vide. Børnens alder skal der jo også tages højde for, da du er den der kender din søn bedst skal du gøre hvad du syntes er rigtigt for både ham og dig.
Jeg håber alt det bedste for dig.
Hilsen Guffi
ps. jeg syntes lige jeg vil fortælle dig at jeg er stor ryger, og at jeg ligesom Juliane knapt er vågen før jeg skal rygesmiley

EDIT:// Lagt på d. 12-01-2007 17:20 af Guffi
Og jeg prøver lige at få lidt samling her
  Besvar med citat