Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2009, 11:58   #391
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 11.01.2009

Borgmester
Karin Søjberg Holst
Rådhuset
2860 Søborg


Kære Borgmester

Jeg fremsender hermed kopi af mit brev af 08.01.2009 til Afdelingschef Elinor Kyhnauv.

For mig personligt balancerer jeg på ”opgivelsens” rand, da jeg ovenpå mange års ulige kamp mod Gladsaxe Kommune, der groft – ved brug af løgne – tilsidesætter mine sociale rettigheder, ikke længere er i stand til, at genoprette min tabte fysiske og mentale styrke.

Gladsaxe Kommune er af Det Sociale Nævn blevet bekendtgjort med, at kommunens afgørelse om nedskæring af hjælp var foretaget på et forkert grundlag, da udgangspunktet i min sag var baseret på hjælp i alle døgnets 24 timer.

Dette er en ”konstatering”, og en bøn om hjælp!

Gladsaxe Kommune bør således i henhold til Det Sociale Nævns afgørelse om udvidelse af hjælpetimer til at omfatte døgnhjælp som kommunen blev pålagt at følge, derfor omgående gå i gang med genoprette hvad det økonomisk har kostet mig, at blive uretfærdigt misbrugt i en social sag, hvor jeg blev ”løjet” ud af mit handicap.

Gladsaxe Kommune har i en periode på 3 år sparet 2.141.000 på, at ”forværre mit handicap”, og få sat mit tidligere gode liv som handicappet på vågeblus. Jeg henstiller til Borgmesteren som den socialt ansvarlige for kommunens borgere om, at hjælpe mig tilbage til et værdigt liv igen.

Mit bud er: Udred det sparede beløb, med renter fra Det Sociale Nævns afgørelse i 2005 til d.d.

Kommunevalg!

Du må forudse, at der ved næste kommunalvalg kan der ske stor udskiftning i toppen i Gladsaxe Kommune.
Du Karin Søberg Holst, som den øverste ansvarlige Borgmester for kommunens borgere i sociale sager, Socialdirektør Jane Torpegaard, Socialudvalgsformand Erling Schrøder, Afdelingschef Elinor Kyhnauv bør ikke kunne overleve et valg ”med lig i lasten”?

Mit liv har i ”ved brug af løgne” ødelagt på en sådan måde, at jeg kun har tilbage, at få kompensation, eller alle hængt op i offentligheden – og koste hvad det vil!

Vedlagt kopi: Brev af 08.01.2009 til Elinor Kyhnauv.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 11-01-2009 kl. 12:00.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat